Retur & reklamation

Transportskador

Vid skada kontakta distributören omgående. Om du upptäcker att varan är skadad i transporten eller på något annat sätt så måste du kontakta oss inom en rimlig tid, dock inom 2 veckor. Upptäcker du att varan är skadad på något sätt så kontakta vår kundservice på info@lohall.se.

Byte och returer

  • Är du inte nöjd med något du beställt har du 14 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd.
  • Ångerrätt gäller ej förbeställda produkter.
  • Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara.

Reklamation

Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta info@lohall.se och ange felet, så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi står för kostnaden vid dessa returer. Transportskada ska anmälas till utlämningsstället så snart skadan upptäcks.

Övrigt

Vid eventuell tvist kommer Lohall’s/Chevyclassic att följa Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och svensk lag.

Kundservice

Vid eventuella frågor eller för mer information, kontakta:

Lohall’s/Chevyclassic
Timmervägen 19
142 52, Skogås

Epost: info@lohall.se